Direktlänk till inlägg 10 april 2013

Tatueringar :)

Av Eriksson - 10 april 2013 18:57

Det va ett tag sedan ja skrev i bloggen har liksom inte haft någon ork varit i andra tankar å sånt . Satt å funderade på om man skulle göra någon ny tatuering förra veckan å så blev de mera än förväntat ^^ gjorde 2 dödskallar på underarmen och en coverup på en stjärna så stjärnan är borta :) satt en ros över den ska fylla i den Om 2 veckor och skriva datum i den för min bästa vän som gick bort förra vintern . Här kommer lite bilder från 2 sittningar ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eriksson - 4 juni 2013 00:04

Saknar dig redan broder, jag vet att du kämpar varje dag som går men vi återförenas snart igen lovar att jag kommer stå utanför grindarna när dagen kommer. Fuck the World va allt känns orättvist :( visst att något skulle hända den kvällen i lördags s...

Av Eriksson - 27 mars 2013 18:37

Nu är man i Varberg men på G ner till Skåne , Ängelholm för att bli upphämtad av farsan :) ska bli gött å komma ner till Skåne några dagar det var ju ett tag sedan man hälsade på allt å alla ^^ Är lite besviken på Öresundståget jag sitter på det ...

Av Eriksson - 18 mars 2013 00:58

Blev kanske inte så mycket krig idag fick upp 2 vänner så vi satt mest å snacka å rökte cigg. Har tydligen en imponerande skivsamling här . Men vad vet ja ja tycker den inte ä så märkvärdig än, försöker ju samla på en grupp å köpa alla deras skivo...

Av Eriksson - 17 mars 2013 15:44

Nu snart blir det krig här på Herrhagen när jag och min syster ska spela Guitar Hero till PS3. Men jag vet ju att jag kommer vinna som vanligt;) ...

Av Eriksson - 16 mars 2013 14:45

Tjabba! Har inte varit så aktiv på ett tag för haft fullt upp med jobbet å sedan har jag & en annan familjemedlem fyllt år så det har varit ganska mycket. Men det har lugnat ner sig ganska mycket nu :) vill tacka för alla gratulationen man fick d...

Ovido - Quiz & Flashcards